lördag 21 november 2015

Den här bloggen startades efter att en tjänsteman i kommunen ställde ultimatum om min medverkan i en förening som arbetar för att ge ungdomar ett alternativ till bus på stan.

Mina åsikter om extrem islam retar upp buset på stan enligt tjänstemännen.

Mina åsikter om bokstavstrogen kristendom verkar däremot inte reta upp någon!

Om detta kan du dra egna slutsatser!

Min första blogg samlar fortfarande många besökare varje dag trots att jag slutade skriva där efter kommunens ultimatum; De kan inte ge stöd till en förening där jag är aktiv!



Klicka på bilderna så blir de större. Högerklicka och välj ny flik så får du en bildwebblänk.

När jag lät Germunds Blog vila startade jag den här bloggen som jag parkerade efter att en hysterisk partikollega och en lika hysterisk miljöpartist lurade en naiv journalistpraktikant att göra ett scoop om mig på Enköpingsposten när han hade semesterjour.

Nu när verkligheten tränger sig på, inser nog de flesta att min åsikt om islam har varit hyfsat korrekt.

Mitt valspråk fungerar ännu; Den som har rätt från början har alltid rätt till slut!

Efter massmorden i Paris har jag hört ett stort antal forskare låta bekymrade när de förklarar att de inte har funnit en enda tydlig gemensam nämnare för hur unga män "radikaliseras" och blir våldsbejakande så till den grad att de kan mörda oskyldiga medmänniskor.

Här får dessa genier en gemensam nämnare: ISLAM!

Utan undantag har terroristerna haft islam som ideologisk bas!
-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar